رازهای مهم نمای فایبرسمنت برد که به شما نمی گویند

رازهای مهم نمای فایبرسمنت برد که به شما نمی گویند

فهرست مطالب

رازهای مهم نمای فایبرسمنت برد که به شما نمی گویند : فایبرسمنت برد مانند چوب یا مقداری وینیل ترک نمی‌خورد، متورم نمی‌شود یا تاب نمی‌خورد. در واقع، محصولات ما فایبر سمنت برد تا سه برابر بیشتر از چوب پایداری ابعادی دارند. فرمول منحصربه‌فرد آن با خواص فوق‌العاده مقاوم در برابر رطوبت، در صورت قرار گرفتن در شرایط مرطوب یا مرطوب خراب نمی‌شود. فایبر سمنت برد جایگزینی برای موادی است که بیش از چند دهه در بازار وجود داشته است ، با این وجود چندین رمز و راز در مورد محصولات فایبر سمنت وجود دارد که باید از آنها آگاهی داشته باشید. فایبر سمنت ظاهر هر خانه را بهبود می بخشد. اما آنچه شما باید بدانید این است که علاوه بر پایداری این ماده که به عنوان مزیت آن محسوب می شود ، یک سری مزایای دیگر نیز دارد که فراتر از شکل ظاهری و سبک آن است.

رازهای مهم در مورد نمای فایبرسمنت برد

رازهای مهم نمای فایبرسمنت برد که به شما نمی گویند

رازهای مهم نمای فایبرسمنت برد که به شما نمی گویند

۱- آیا نصب فایبر سمنت برد کار سختی است؟

این فکر درست نیست ، خصوصاً از آنجایی که طراحی فایبر سمنت پیشرفت کرده است. فایبر سمنت از فضای خارجی خانه در برابر شرایط آب و هوایی محافظت می کند و همچنین از پایداری و دوام بالایی برخوردار است. بنابراین ممکن است متعجب شوید که بدانید پانل های فایبر سمنت نسبتاً سبک و قابل کنترل هستند ، بنابراین نصب پانل های فایبر سمنت آسان است.

۲- آیا مواد فایبر سمنت برد آب را جذب می کنند؟

فایبر سمنت از ترکیبی از مواد فیبری و ترکیبی از سیمان سخت تشکیل شده که قدرت بالایی را ارائه می دهد و از نماهای خارجی محافظت می کنند. اما پنل ها همچنین ویژگی دیگری را ارائه می دهند که آن هم مقاومت در برابر رطوبت است، بنابراین این راز دیگر فایبر سمنت می باشد.

رازهای مهم نمای فایبرسمنت برد که به شما نمی گویند

رازهای مهم نمای فایبرسمنت برد که به شما نمی گویند

۳ – آیا فایبر سمنت از آزبست ساخته شده است؟

هنگامی که فایبرسمنت برای اولین بار در سال ۱۹۹۰ ساخته شد، از آزبست برای قسمت فیبری کامپوزیت استفاده می شد. این فیبر با سیمان ترکیب شد و یک محصول با ماندگاری و دوام بالا ساخته شد. فایبر سمنت یک جایگزین عالی برای آجر یا سنگ می باشد و پنل ها در طول زمان شهرت فراوانی مخصوصا در اروپا و استرالیا به دست آوردند. زمانی که آزبست در یکسری از کشورها ممنوع شد، تکامل فایبر سمنت به صورت مستقیم تغییر پیدا کرد. در اکثر پنل ها فیبرهای سلولزی جای آزبست ها را گرفتند. اکنون این نما به عنوان نمایی معروف برای طراحی خانه و تجاری به شمار می رود.

۴- آیا از فایبر سمنت برای نماهای خارجی می توان استفاده کرد؟

صاحب خانه ها ظاهر فایبرسمنت را به دلیل مدرن بودن و سنتی بودن طراحی نمای خارجی دوست دارند. به دلیل سبک وزن بودن و نصب راحت این پنل ها، بعضی از صاحب خانه ها روش هایی را پیدا کردند که از این موارد ماندگار برای طراحی داخلی خانه هایشان استفاده کنند. از ورودی لابی تا حمام، پنل های فایبرسمنت می تواند به افزایش فضای داخلی کمک کنند. استفاده از پنل های دیواری معماری در حمام باعث ایجاد سبک صنعتی و مدرن می شود و تضاد مطلوبی را برای زمین های چوبی گرم ایجاد می کنند. بنابراین از فایبرسمنت هم برای نمای خارجی و هم داخلی استفاده می شود.

رازهای مهم نمای فایبرسمنت برد که به شما نمی گویند

استفاده از فایبر سمنت برد در سرویس بهداشتی

۵ – آیا محافظت از نمای فایبرسمنت کار سختی است؟

این یکی دیگر از رازهای نادرست و غیرواقعی فایبر سمنت می باشد. استفاده از فایبر سمنت برای خانه ها در دهه اخیر رشد پیدا کرده است و آن به دلیل قدرت این نما و همچنین قابلیت آن در شرایط آب و هوایی می باشد. اما مزایا از این موارد هم بیشتر است: تمیز کردن این پنل ها کار راحتی است (می توان آن را با محلول آب و صابون شست)، می توان با شلنگ باغ آن را شست.

۶- آیا تمامی فایبر سمنت‌ ها ظاهری یکسان دارند؟

در حالی که نمای بیرونی همسایه ها یکسان به نظر می رسند، نمای فایبرسمنت به صاحب خانه ها این شانس را می دهد تا ظاهر خود را بالا ببرند. پنل های فایبر سمنت رنگ و سبک های مختلف دارند و می تواند به عنوان نمای داخلی و خارجی استفاده شود.

فایبر سمنت، نمای خانه شما را متحول خواهد کرد. این محصول، یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه در نمای ساختمان است. برای نگهداری از فایبرسمنت نیازی به جلاکاری و درزگیری ندارید، یک نظافت ساده و مرتب با شیلنگ باغبانی یا آب فشاری برای رفع چرک و کثیفی کفایت می‌کند.

دلایلی وجود دارد که این روزها مهندسان و معماران ترجیح می دهند برای ساخت و طراحی ساختمانهای خود از فایبرسمنت استفاده کنند .  اجرای نمای فایبر سمنت برد از لحاظ اقتصادی نسبت به سایر نماها از جمله نمای کامپوزیت ، نمای سنگ ، نمای آجر ، نمای ترمو وود و … مقرون به صرفه تر است .

رازهای مهم نمای فایبرسمنت برد که به شما نمی گویند

رازهای مهم نمای فایبرسمنت برد که به شما نمی گویند

قیمت فایبرسمنت برد

نمای فایبرسمنت به دلیل اینکه ورق های فایبرسمنت به زیرسازی پیچ میشوند هرگز از نما جدا نمیشوند و احتمال ریزش ان صفر درصد است . نمای فایبرسمنت برد بصورت ترکیبی با سایر نماها همچون نمای ترمو وود ، نمای آجر ، نمای ، کامپوزیت ، نمای چوب ، نمای سنگی و … به راحتی قابل استفاده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *