فایبر سمنت برد DP چیست؟ قیمت فایبر سمنت برد DP

فایبر سمنت برد DP

فایبر سمنت برد DP  : فایبر سمنت برد DP دارای صفحات مسطح با لبه های تو رفته است که برای دیوارهای داخلی و سقف­ها مناسب می باشد . لبه های فرو رفته فایبر سمنت برد های DP باعث ایجاد دیوار­های یکپارچه بدون درز می شود و دارای استقامت کافی می­­ باشد.

فایبر سمنت DP دارای طرح های مختلف می باشد که حس جدیدی را به شما القا می­ کند. فایبر سمنت برد DP با وجود بافتهای متنوع دارای دوام مناسب برای دیوارهای داخلی و خارجی می­ باشد.

مواد تشکیل دهنده فایبر سمنت برد dp

90٪ فایبر سمنت برد DP از سیمان پرتلند، ماسه سیلیس و کاغذ تشکیل شده است. 7-10٪ باقی مانده از مواد افزودنی معدنی ساخته شده است. این باعث می شود پانل ها قوی و بسیار بادوام باشند. فایبر سمنت برد DP فشار بسیار زیادی را با حداقل ضخامت و اندازه پانل بسیار بزرگ تحمل می کند. این ماده به لطف مقادیر حرارتی عالی، ایمنی مطلق را تضمین می کند، و پایداری دمایی بیش از 1000 درجه سانتیگراد را ارائه می دهد. فایبر سمنت برد DP قابل اشتعال نیست.

فایبر سمنت برد DP

فایبر سمنت برد DP

فایبر سمنت DP دکوراتیو

فایبرسمنت های DP دکوراتیو کاملا ضد آب بوده و برای نمای ساختمان هم علاوه بر استفاده داخلی نیز می توان استفاده کرد. این محصول بدون آزبست بوده و برای محیط زیست هیچگونه اثر منفی ندارد.

همچنین این محصول عایق صوت بوده و بدون نیاز به بستن داربست می تواند در نمای داخلی و خارجی ساختمان بکار رود.
به دلیل مزیت های فراوان فایبر سمنت برد dp، تولید کنندگان این محصول را برآن داشت تا با طراحی دکوراتیو ، آنرا تنها از یک مصالح ساختمانی خام خارج کرده و شکل شیک تری به آن بدهند.

به دلیل سطح صاف و یکدست آن، استفاده آن برای طراحی نما با زدن رنگ های الکتروستاتیک پودری حاصل می شود که آنرا ضد خش ، ضد آب، مقاوم در برابر نور مستقیم خورشید، قابلیت تحمل بیش از ۱۵۰ درجه حرارت مستقیم می گرداند.

فایبر سمنت برد DP

فایبر سمنت برد DP

فایبر سمنت DP چگونه تولید می شود ؟

اگر انتخاب شما به عنوان یک ساختمان ساز استفاده از فایبر سمنت است ، پس حق مسلم شماست که بدانید که چگونه تولید می شود و اجزای تشکیل دهنده آن کدامند .

صفحات سیمانی مصلح شده با الیاف که با نام فایبر سمنت برد یا صفحات سیمانی الیاف دار شناخته می شوند، مخلوطی همگن از سیمان ، سیلیس ، الیاف و آب بوده که در فرایند پیچیده ای به نام ماشین هات چک Hatschek تولید می شود ، که عمل آوری نهایی آنها هوا خشک یا با دستگاه اتو کلاوAutoclave) )می باشد.

فایبر سمنت برد DP

فایبر سمنت برد DP

توصیه معماران برای استفاده از فایبر سمنت دی پی در ساخت و ساز

فایبر سمنت برد DP  از جمله تجهیزات و به نوعی مصالحی است که به تازگی در صنعت ساخت و ساز جایگاه ویژه ای را پیدا کرده است . در حال حاضر استفاده از  فایبر سمنت در تمامی شهرها از انتخاب های اصلی معماران و سازندگان ساختمان است .

مزایای استفاده از فایبر سمنت برد دی پی

سرعت اجرای بالا

رنگ بندی متنوع و زیبا

عایق در برابر صوت و حرارت

قابل اجرا در انواع ساختمان ها

سبک ولی بسیار مقاوم و بادوام

فاقد آزبست و مواد مضر برای سلامتی

وجود محصولات متنوع برای تمامی قسمت های ساختمان

دانلود لیست قیمت فایبر سمنت برد dp شرکت نیل سازه

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *