آیا نمای فایبر سمنت برد ضد آتش است؟

نمای فایبر سمنت برد ضد آتش

آیا نمای فایبر سمنت برد ضد آتش است؟  از دست دادن یک خانه به دلیل آتش سوزی می تواند ویرانگر باشد. وقتی دارایی ها ، یادگاری ها و خانه ای که در آن خاطرات ساخته شده است شعله می کشد – زمان بازسازی فرا رسیده است. با ساختن خانه ای جدید و احیای زندگی .هنگام بازسازی بعد از از دست دادن خانه در اثر آتش سوزی ، توجه دقیقی به مصالح ساختمانی می شود. خوشبختانه ، هنگام انتخاب نمای ساختمان ، انواع مختلفی وجود دارد ، و یکی به ویژه در مقاومت در برابر آتش برجسته است آن هم فایبر سمنت برد است. برای محافظت از خانه و وسایل خود ، با مشورت شرکت اجرای نما نیل سازه ، نمایی مقاوم در برابر آتش را روی خانه خود نصب کنید. این محصول جانبی غیر قابل احتراق باعث می شود که خانه شما در صورت جرقه یا آتش سوزی کمتر آسیب ببیند یا آتش بگیرد.

نحوه تولید فایبر سمنت برد

فایبر سمنت برد از سیمان ، ماسه و الیاف سلولز ساخته شده است. این ترکیب بادوام در برابر عوامل جوی ، تغییرات ناگهانی دما ، تغییرات فصلی ، بادهای شدید ، زباله های هوایی ، آفات و آسیب حشرات و پرندگان مقاومت می کند و غیر قابل احتراق است

صاحبان خانه هایی که نمای مقاوم در برابر آتش را با خیال راحت انتخاب می کنند ، می دانند که در حفاظت از خانواده و خانه خود پیشرفت بیشتری کرده اند.

فایبر سمنت برد درجه A آن به این معنی است که ساعت ها حرارت را بدون ذوب شدن تحمل می کند. همچنین از سرایت آتش به منازل و آسیب رساندن به اموال جلوگیری می کند و به آتش نشانان زمان بیشتری می دهد تا در صورت بروز شرایط اضطراری در محل حاضر شوند.

نمای فایبر سمنت برد ضد آتش

نمای فایبر سمنت برد ضد آتش

طول عمر ، دوام و مقاومت بیشتر نما با فایبر سمنت برد

طبیعت مقاوم فایبر سمنت برد ، آن را به انتخاب شماره یک نما در آمریکا و اروپا تبدیل کرده است. اگرچه هیچ نمای سایدینگ نمی تواند خانه را در برابر تلفات کلی محافظت کند ، اما نمای فایبر سمنت برد نسبت به سایر مصالح جانبی مقاومت بیشتری در برابر آتش نشان می دهد و به شما آرامش می بخشد.

نمای چوبی در صورت تماس با آتش می تواند بسوزد. در صورت وقوع آتش سوزی یا آتش سوزی در منزل مجاور ، خانه ای که با نمای چوبی پوشانده شده است ، می تواند مشتعل شده و بسوزد. این ماده قابل احتراق است و محافظت بسیار کمی را در صورت آتش سوزی به شما ارائه می دهد. و نمای وینیل می تواند حتی در دمای پایین تر از چوب بسوزد. وینیل زمانی که در معرض منبع حرارتی تا 40 فوت قرار گیرد ، در واقع ذوب می شود!

نمای وینیل برای مقاومت در برابر آتش توصیه نمی شود. این ماده از پلاستیک ساخته شده و هنگامی که در معرض حرارت زیاد آتش سوزی قرار می گیرد به سرعت ذوب می شود. هنگامی که نمای وینیل ذوب می شود ، دیوارهای داخلی و ناودانی در معرض دید قرار می گیرند و شعله های آتش می تواند به سرعت به خانه شما سرایت کند و باعث آسیب شود. آژانس فدرال مدیریت اضطراری توصیه نمی کند که دیوارهای وینیل را در خانه ای که در منطقه ای با خطر آتش سوزی بالا قرار دارد نصب کنید.

اگرچه نمای وینیل مقرون به صرفه است و بنابراین برای املاک اجاره ای و اولین خریداران مسکن مطلوب است ، اما اگر ایمنی آتش در اولویت شما باشد توصیه نمی شود. اگر نمای وینیل را انتخاب می کنید ، ممکن است بخواهید مقاومت آن را با افزودن تخته های 5/8 اینچی با اتصالات چسب دار در زیر روکش و سایدینگ خانه خود افزایش دهید که در صورت ذوب شدن نمای وینیل شما باعث محافظت بیشتر از خانه می شود.

در صورت آتش سوزی ، مهم است که بدانید دیوارهای خانه شما در حالی که به دنبال ایمنی هستید از شما محافظت می کند. آتش با نمای چوبی سوخت می گیرد و تقریباً بلافاصله جانبی وینیل را ذوب می کند. فایبر سمنت برد هنگامی که در معرض شعله مستقیم قرار می گیرد مشتعل نمی شود و به شعله ور شدن آتش کمک نمی کند. شرکت های بیمه اغلب تخفیف هایی را برای خانه هایی که دارای محصولات جانبی و تزئینی غیر قابل احتراق هستند ارائه می دهند. با شرکت بیمه خود صحبت کنید و در مورد احتمال تخفیف به دلیل نمای فایبر سمنت برد بادوام ، سوال کنید.

با افزایش آتش سوزی های جنگلی و دوام شرایط خشکسالی در کالیفرنیا ، شیوع آتش سوزی بیشتر است. جنگل زدایی همچنین به افزایش آتش سوزی کمک می کند ، بنابراین عاقلانه است که روی یک نمای مقاوم در برابر آتش برای خانه موجود یا ساخت خانه جدید سرمایه گذاری کنید.

نمای فایبر سمنت برد ضد آتش

نمای فایبر سمنت برد ضد آتش

مزایای فایبر سمنت برد

نمای فایبر سمنت برد دارای مزایای زیادی است:

مقاوم در برابر آتش

فایبر سمنت برد غیر قابل احتراق به شما آرامش می بخشد و به ایمنی و حفاظت از وسایل شما کمک می کند.

قابل تنظیم

برای داشتن نمای مکمل مناسب برای خانه ، از بین انواع نمای سمنت برد خود را انتخاب کنید.

تعمیر و نگهداری کم

از زندگی لذت ببرید و از دردسرهایی که با نمای چوبی (مانند نگهداری) همراه است اجتناب کنید. نمای فایبر سمنت برد به سادگی باید دو بار در سال با شیلنگ باغ و یک برس نایلونی متوسط ​​شستشو داده شود.

ضمانت نامه

فایبر سمنت برد دارای یکی از بهترین ضمانت ها در صنعت است. ضمانت 30 ساله قابل انتقال و بدون ضمانت آن به صاحب خانه اطمینان می دهد. به سادگی قسمت نمای خود را محافظت کنید.

مقاوم در برابر آفات

با انتخاب نمای فایبر سمنت برد که در برابر مورچه ها ، موریانه ها ، حشرات بد بو و موارد دیگر مقاومت می کند ، از دردسرهای ناشی از آفت جلوگیری کنید.

چرا نمای فایبر سمنت برد در برابر آتش در خانه های کالیفرنیا خوب عمل می کند

نمای فایبر سمت برد را از نیل سازه را تهیه کنید و از مقاومت در برابر آتش لذت ببرید بدون این که زیبایی ، سبک و دوام را از بین ببرید. این مدل در انواع مختلفی از جمله ظاهر محبوب تخته و طرح چوب برای صاحبان خانه که عاشق طراحی روستایی شیک روستایی هستند ، موجود است.

نمای فایبر سمنت برد ضد آتش

نمای فایبر سمنت برد ضد آتش

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *