فایبر سمنت برد طرح چوب ضدآب و ضد حریق ، قیمت فایبر سمنت برد طرح چوب چقدر است؟

فایبر سمنت برد طرح چوب ضدآب و ضد حریق ، قیمت فایبر سمنت برد طرح چوب چقدر است؟

فهرست مطالب

فایبر سمنت برد طرح چوب، پانل های فایبر سمنت برد طرح چوب نیاز ساختمان ها به معماری با چوب را پاسخگو هستند ، اما با دوام بیشتر و نگهداری کمتر. فایبر سمنت طرح چوب به دوروش کرکره ایی و تخت با بند گالوانیزه نصب می گردد . با توجه به شباهت این محصول به چوب در بسیاری موارد می توان از آن به عنوان ترموود در نماهای شهری استفاده نمود، که نسبت به چوب مقاومت و ماندگاری بسیار بیشتری از خود نشان میدهد.

فایبر سمنت برد طرح چوب قابلیت استفاده به صورت خام و همینطور رنگ آمیزی و اجرای روش پتینه را نیز دارا می باشد. برای اجرای نمای فایبر سمنت برد طرح چوب می تواند با شرکت نیل سازه ، مجری نماهای خشک تماس حاصل نمایید و در قسمت پروژه ها ، نمونه کارهای شرکت را ملاحظه نمایید. شماره های تماس در قسمت ارتباط با ما موجود می باشد. برای اطلاع از قیمت فایبر سمنت برد طرح چوب به صفحه محصولات ما مراجعه فرمایید.

نقاط ضعف نمای چوبی به نمای فایبر سمنت طرح چوب

چوب هزاران سال است که به عنوان مصالح ساختمانی و تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد. از قضا ، ویژگی هایی که باعث می شود به عنوان یک ماده سازه ای قهرمانانه عمل کند، استحکام ، خمشی بالا ، مقاومت فشاری متوسط ​​، وزن سبک ، برش و شکل دهی آسان ، در دسترس بودن اعضا با سطح مقطع بزرگ-در عملکرد آن به عنوان یک ماده تزئینی بسیار کم است.

به خصوص هنگامی که به عنوان نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود ، جنبه های عملکردی که غالب هستند به نظر می رسد نقاط ضعف چوب است: به راحتی فرورفته و ترک می خورد. نه تنها با تغییرات دما (هر ماده ای این کار را می کند) بلکه با تغییرات رطوبت نیز منبسط و منقبض می شود. آب را جذب می کند و متورم شود ، سپس کوچک می شود ، که می تواند منجر به پیچ خوردگی و شکستن شود. در برابر پوسیدگی ، کپک و حشرات مانند موریانه ها آسیب پذیر است. چوب اغلب هنگام قرار گرفتن در معرض عناصر ، به ویژه نور مستقیم خورشید ، تغییر رنگ می دهد و برای کاهش اثرات خورشید نیاز به نگهداری مکرر دارد.

اما چوب عالی به نظر می رسد. ظاهر چوب فقط خوشایند نیست ، بلکه دوست داشتنی است. این واکنش عاطفی بسیاری از مردم – مردم عادی – و نه فقط معماران عاشق مواد را دریافت می کند. بنابراین یک روکش ایده آل می تواند از جنس چوب باشد اما عملکرد بسیار متفاوتی دارد: با دوام تر ، سازگار با محیط بیرونی و نگهداری کم.

فایبر سمنت برد طرح چوب ضدآب و ضد حریق

فایبر سمنت برد طرح چوب ضدآب و ضد حریق

نظر معماران برجسته دنیا در مورد فایبر سمنت برد طرح چوب :

پانل های فایبر سمنت برد طرح چوب این نیاز را به خوبی برطرف می کند. پیشرفتهای اخیر در شبیه سازی ظاهر چوب منجر به شده تا این پنل ها بسیار واقعی به نظر برسند. موتی مرزیانو معمار برجسته طراحی Bay در نیوپورت نیوز ، ویرجینیا ، فایبر سمنت برد را در پروژه های متعدد طی یک دوره هفت ساله مشخص کرده است. او می گوید: “با محصولی که [شرکتها] امروزه در حال تولید آن هستند ، مردم نمی توانند تشخیص دهند که از چوب درخت یا فایبر سمنت برد است. سمنت برد طرح چوب به نظر می رسد چوب واقعی است. تنوع رنگ ، بافت ، تن … واقعاً خوب به نظر می رسد. “

آیا از فایبر سمنت برد چوب می توان در مناطق مرطوب مانند شمال ایران استفاده کرد؟

در آب و هوای مرطوب و بارانی ( شمال کشور ) روش نصب فایبرسمنت طرح چوب می تواند خواص اب بندی بسیار مناسبی ( RainScreen ) برای نمای اجرا شده فراهم نموده و از ساختمان در مقابل نفوذ اب و رطوبت به خوبی محافظت نماید.

فایبر سمنت برد طرح چوب ضدآب و ضد حریق

فایبر سمنت برد طرح چوب ضدآب و ضد حریق

مزایای فایبر سمنت برد چوبی

فایبر سمنت برد ، که در اوایل قرن بیستم اختراع شد ، یک محصول عمدتا مبتنی بر مواد معدنی است که معمولاً از سیمان پرتلند ، ماسه و فیبر سلولز تشکیل شده است. ترکیب سیمان پرتلند و ماسه به آن ویژگی های عملکردی زیادی شبیه بتن می دهد: مقاوم در برابر آتش و در برابر تابش اشعه ماوراء بنفش ، پوسیدگی ، قالب یا موریانه ها مقاوم است. از نظر ابعادی پایدار است.

آیا فایبر سمنت برد طرح چوب ضدآب است؟

به عنوان روکش خارجی ، فایبر سمنت برد به عنوان یک سیستم نوع بارانی طراحی شده اند. روکش بیشتر آب فله را دفع می کند ، اما انتظار نمی رود که کاملا ضد آب باشد. بلکه حرکت باران ناشی از باد را متوقف می کند ، که فقط در مقادیر بسیار کمی به قسمت پشتی روکش می رسد ، در صورت وجود. هر آبی که از آن عبور می کند از پشت به پایین و در انتهای دیوار جاری می شود و یک مانع مقاوم در برابر آب و هوا در پشت روکش نصب می شود تا فضای داخلی را خشک نگه دارد. پانل های فایبر سمنت برد نیچیها با سیستم مدیریت رطوبت تخلیه شده و تهویه مطبوع ساخته شده است که امکان جذب رطوبت کم و خشک شدن نسبتاً سریع را در پی باران فراهم می کند.

فایبر سمنت برد طرح چوب ضدآب و ضد حریق

فایبر سمنت برد طرح چوب ضدآب و ضد حریق

مزایای فایبر سمنت برد طرح چوب

1. مزیت پانل های فایبر سمنت برد پایداری آنها است. چوب یک منبع تجدید پذیر است ، اما به سرعت قابل تجدید نیست و افزایش قیمت چوب نشان می دهد که رشد چوب با تقاضا مطابقت ندارد. در مقابل ، فایبر سمنت برد ، دارای درصد بالایی از محتویات بازیافتی هستند و ممکن است به امتیاز LEED برای اعتبار مواد و منابع 4 و همچنین IEQ4.6 تحت LEED برای محیط زیست و کاهش هزینه ها کمک کنند.

2. مزیت دیگر نسبت به چوب سهولت و سرعت نصب فایبر سمنت برد است. پانل های فایبر سمنت برد از یک سیستم نصب ثبت شده استفاده می کنند که نیازی به ابزار تخصصی یا نیروی کار خاصی ندارد. دارای گیره ها و بست های پنهان ، ظاهر بدون شکستگی را امکان پذیر می کند. صفحات به سرعت متصل می شوند و زمان و هزینه قابل توجهی را در ساخت و ساز صرفه جویی می کنند.

3. فایبر سمنت برد همچنین از نگهداری کمی برخوردار هستند و نیازی به آب بندی یا درزگیری مجدد ندارند ، با رنگ هایی که ماندگاری بالایی دارند. تعمیر و نگهداری کم و در نتیجه صرفه جویی در هزینه را در انتخاب محصول مهم می داند. “احتمالاً برای نصب یکسان قیمت دارد ، هزینه بیشتری برای خود مصالح دارد و نگهداری چوب بسیار بالاتر است. فایبر سمنت برد تقریباً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند. همچنین ، آنچه واقعاً زیباست رنگ ها هستند. مواد دیگر که روی آنها رنگ می کنید ، رنگ می تواند محو شود.

4. ظاهر کلاسیک چوب همچنان موقعیت مهمی در نحو معماری دارد. در دسترس بودن جایگزینهای جذاب و متقاعد کننده با ویژگیهای عملکردی بسیار بهبود یافته به این معنی است که ما می توانیم با چوب به طراحی خود ادامه دهیم در حالی که اهداف فزاینده ای را برای دوام ، عملکرد و پایداری برآورده می کنیم.

مزایای نمای فایبر سمنت طرح چوب چیست؟

مزایای نمای فایبر سمنت برد ،  آیا نمای بیرونی خانه شما در اثر آب و هوا فرسوده به نظر می رسد، توسط آفات و رطوبت آسیب دیده است، یا نیاز به رنگ آمیزی دیگری برای اصلاح آن دارید؟ ممکن است زمان ارتقا به نما که توسط صاحبان خانه در سراسر کشور ترجیح داده می شود فرا رسیده باشد – فایبر سمنت برد این انتخاب همه کاره، جذاب و بادوام برای نمای بیرونی خانه برای نیازهای تعویض نمای شما ایده آل است – با این حال بسیاری از مردم چیز زیادی در مورد آن نمی دانند.

ما راهنمای مفیدی در مورد مزایای نصب نمای فایبر سمنت برد گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید قبل از اینکه به بازسازی نمای بیرونی خانه بپردازید، در نظر بگیرید که آیا نمای فایبر سمنت برد برای خانه شما مناسب است یا خیر.

نمای فایبر سمنت طرح چوب چیست؟

برای نزدیک به یک قرن، گزینه نمای فایبر سمنت در دسترس بوده است، اما اخیراً بسیاری از صاحبان خانه و سازندگان به پتانسیل آن پی برده اند. نمای فایبر سمنت نه تنها کاربردی است، بلکه می تواند زیبا و شیک نیز باشد. الیاف سیمان که از کامپوزیت بسیار جامد از الیاف ماسه، سیمان و سلولز ساخته شده است، جایگزینی مقرون به صرفه، بادوام و مقاوم در برابر آتش سوزی برای پوشش چوب طبیعی است. گزینه های سفارشی سازی آن به قدری گسترده است که می توان آن را به گونه ای طراحی کرد که ظاهر زیبای چوب یا سنگ را تقلید کند.

فایبر سمنت برد

فایبر سمنت برد

چرا از نمای فایبر سمنت برد استفاده کنیم؟

نمای فایبر سمنت برد بخش مهمی از خانه شما است، بنابراین چیزی نیست که هنگام انجام بازسازی بیرونی آن را کم اهمیت جلوه دهید.

1. نمای فایبر سمنت برد زیبا و دل انگیز

از نظر جذابیت، نمای فایبر سمنت یک گزینه هوشمند است. چه فناوری پخته شده ColorPlus® را انتخاب کنید و چه آن را پس از نصب رنگ کنید، فایبر سمنت برد رنگ زیبای خود را بسیار طولانی تر از نمای چوبی حفظ می کند. و هنگامی که می خواهید ظاهر خانه خود را تغییر دهید به راحتی قابل رنگ آمیزی است، کاری که نمی توانید با نمای وینیل انجام دهید.

2. فایبر سمنت برد دوستدار محیط زیست

بر خلاف نمای وینیل که در طول زمان شکسته می‌شود و به انتشار دی اکسید کربن سمی می‌افزاید، نمای فایبر سمنت برد سموم را آزاد نمی‌کند. دوام بسیار بیشتری نسبت به وینیل دارد، بنابراین تأثیر کمتری بر محل دفن زباله دارد. این نوع ردپای کربنی را از خود به جای نمی گذارد.

3. فایبر سمنت برد مقاوم در برابر آتش و حرارت

این یکی از با ارزش ترین ویژگی های فایبر سمنت برد است. نمای چوبی مانند وینیل به آتش می‌افزاید. اما نمای فایبر سمنت در برابر آتش و گرما مقاوم است و به عنوان غیر قابل احتراق رتبه بندی می شود. حتی در شدیدترین گرما نیز قوی باقی می ماند و از نظر ساختاری تحت تأثیر قرار نمی گیرد. در نتیجه بسیاری از شرکت های بیمه پس از نصب، نرخ بیمه را کاهش می دهند.

4. فایبر سمنت برد مقاوم در برابر حشرات

یکی از نگرانی های اصلی برای نمای چوب آسیبی است که حشرات می توانند در طول زمان به آن وارد کنند. موریانه‌ها و سایر حشرات نمی‌توانند فایبر سمنت برد را بخورند، به این معنی که نمای بیرونی خانه شما سالم و تمیز می‌ماند.

5. عمر طولانی فایبر سمنت برد

عمر متوسط ​​نمای ساخته شده از سیمان الیافی 30 تا 50 سال است که از چوب و وینیل دوام بیشتری دارد، به خصوص زمانی که به درستی نصب و نگهداری شود. نصب نمای فایبر سمنت بر روی خانه به این معنی است که بر خلاف سایر گزینه هایی که اغلب نیاز به تعویض آنها دارید، مدت طولانی دوام خواهد داشت.

6. تعمیر و نگهداری کم فایبر سمنت برد

تمیز کردن ساده یک یا دو بار در سال با یک برس نایلونی ملایم و یک شلنگ باغبانی تمام چیزی است که معمولاً نمای فایبر سمنت برد به آن نیاز دارد. از آنجایی که رنگ مانند دیوارپوش های چوبی سنتی خیس نمی شود، تمیز کردن آن آسان تر است و به ظاهر اولیه و براق خود باز می گردد.

7. اجرای انواع سبک های معماری با فایبر سمنت برد

فایبر سمنت برد را می توان به گونه ای طراحی کرد که شبیه هر سبکی از دیوارپوش باشد و به آن اجازه می دهد به عنوان چوب طبیعی، گچ کاری یا انواع دیگر سنگ تراشی ظاهر شود. با قابلیت شخصی‌سازی ظاهری که می‌خواهید، می‌توانید چیزی را بیابید که برای ترجیحات شخصی و معماری خانه شما مناسب باشد.

8. گارانتی عالی فایبرسمنت برد

نمای فایبر سمنت برد با یکی از بهترین ضمانت‌های صنعت ارائه می‌شود – تا 50 سال در صورت نصب و نگهداری مناسب – که سال‌ها به شما آرامش می‌دهد.

9. فایبر سمنت برد طرح چوب مقاوم دربرابر دارکوب و آفات

دارکوب و سایر آفات می توانند به معنای واقعی کلمه دیوارپوش چوب را از بین ببرند زیرا به دنبال موریانه های خوش طعم و سایر حشرات هستند. از آنجایی که نمای فایبر سمنت برد در برابر حشرات مقاوم است، برای دارکوب و سایر آفات مانند چوب طبیعی و حتی گاهی اوقات وینیل جذاب نیست. هزینه اضافی پوسیدگی چوب، کپک و قارچ ناشی از آسیب های ناشی از آفات دیگر نگران کننده نمای فایبر سمنت برد نیست.

10. بازده سرمایه گذاری قوی

نصب نمای فایبر سمنت برد طرح چوب جدید و زیبا می تواند به فروش خانه سریعتر و با قیمت بالاتر کمک کند و ارزش سرمایه گذاری شما را داشته باشد.

چقدر هزینه نمای فایبر سمنت برد است؟

هزینه دقیق تعویض نمای فایبر سمنت برد به عوامل مختلفی بستگی دارد – مانند اندازه خانه، محل زندگی شما، و سبک محصولی که انتخاب می کنید. فایبر سمنت برد نیز سنگین است و برای نصب مناسب نیاز به خدمه آموزش دیده دارد. ممکن است در ابتدا بیشتر از وینیل قیمت داشته باشد، اما از وینیل نیز دوام بیشتری دارد و در مقابل عناصر بسیار بهتر می ایستد. نسبت به چوب به نگهداری کمتری نیاز دارد و کمتر به تعویض نیاز دارد.

بنابراین، فراتر از هزینه تعویض نمای اولیه نگاه کنید و همچنین مزایایی را که از نمای طولانی‌تر، رنگ‌آمیزی کمتر، تخفیف‌های نگهداری آسان‌تر و بیمه، و همچنین گارانتی شگفت‌انگیز به دست خواهید آورد را در نظر بگیرید.

خانه خود را دوست داشته باشید و سال‌های آینده به نمای آن عشق بورزید

نمای خانه نباید یک پروژه سخت یا دلهره آور باشد، نه زمانی که گزینه های خود را می دانید و با یک پیمانکار فایبر سمنت برد کار می کنید که به شما اهمیت می دهد خانه رویایی شما را بدهد. با راهنمای کامل مالک خانه ، ما در تیم نیل سازه ، می توانید به خوبی از نحوه زیبایی نمای فایبر سمنت برد خانه شما مطلع شوید، مراقبت از آن را آسان می کند، و ارزشی را به شما اضافه می کند که برای سال ها به شما اطمینان می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *