ساختمان اصلی مدیریت گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاشان

خدمات ارائه شده در پروژه:

پروژه: ساختمان اصلی مدیریت گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاشان شرکت ایمیدرو

فعالیت: زیرسازی ، نصب و اجرای فایبرسمنت برد به صورت سایدینگ عمودی در نمای پروژه

متراژ کل: 630 مترمربع

موقعیت مکانی: کیلومتر ۳۵ جاده کاشان به قم روستای سن سن

مدت زمان اجرا: 2 ماه

پروژه

ساختمان اصلی مدیریت گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاشان شرکت ایمیدرو

فعالیت

زیرسازی ، نصب و اجرای فایبرسمنت برد به صورت سایدینگ عمودی در نمای پروژه

متراژکل

630 مترمربع

مدت زمان اجرا

2 ماه

موقعیت مکانی

کیلومتر ۳۵ جاده کاشان به قم روستای سن سن

شرح پروژه:

نمونه پروژه ساختمان اصلی مدیریت گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاشان

ساختمان مدیریت منطقه ویژه اقتصادی کاشان پس از اجرای موفقیت‌آمیز ساختمان اداری توسط شرکت ساختمانی نیل سازه در همان مجموعه، مورد توجه و رضایت کارفرمای اصلی پروژه، یعنی شرکت محترم ایمیدرو، قرار گرفت. این رضایت باعث شد تا پیشنهاد جدیدی برای اجرای نمای ساختمان مدیریت مطرح شود. تیم طراحی پس از برگزاری جلسات متعدد با کارفرما، به این نتیجه رسید که برای اولین بار در این پروژه از طراحی نمای فایبرسمنت برد به صورت سایدینگ عمودی استفاده شود. این پیشنهاد با استقبال گرم کارفرما مواجه شد و سرانجام طی مدت ۷۰ روز، اجرای نمای این ساختمان با موفقیت به پایان رسید.

بنر طراحی و اجرا

در ساختمان اصلی مدیریت گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاشان، 630 مترمربع از پنل‌های فایبرسمنت برد با عرض ۳۰ سانتی‌متر به صورت سایدینگ عمودی نصب گردید. به دلیل استفاده از تکنیک خاص اجرای کرکره‌ای به صورت عمودی، زیرسازی گالوانیزه به صورت افقی و با دقت و روش خاصی اجرا شده است که این جزئیات در تصاویر پروژه به خوبی نمایان است.

برای این منظور، زیرسازی گالوانیزه به صورت افقی طراحی و اجرا شده است که این امر به ایجاد استحکام و دوام بیشتر نمای ساختمان کمک می‌کند. همچنین، اجرای دقیق و منظم این زیرسازی، امکان نصب مناسب پنل‌های فایبرسمنت را فراهم می‌آورد. با توجه به این تکنیک خاص، جزئیات اجرای پروژه به خوبی در تصاویر نمایان است و این تصاویر نمایانگر دقت و کیفیت کار انجام شده توسط تیم اجرایی هستند.

بنر کال تو اکشن خرید

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این نما، ترکیب جذاب آجر سنتی با اجرای ملاتی و پنل‌های فایبرسمنت است که به روش خشک اجرا شده‌اند. این ترکیب هماهنگ، همنشینی زیبایی در نمای ساختمان به وجود آورده و سبب شده است تا این ساختمان همچون نگینی در دل کویر روستای سن سن، در مسیر اتوبان قم به کاشان، بدرخشد و چشم‌نوازی کند.

Instagram