نکات مهم در اجرای فایبر سمنت برد

نکات مهم در اجرای فایبر سمنت برد

فهرست مطالب

نکات مهم در اجرای فایبر سمنت برد : همانطور که فایبر سمنت برد محبوب تر می شود و صاحبان خانه های بیشتری به ارزش آن برای محافظت و زیباسازی خانه های خود پی می برند، نیاز به نصابان آموزش دیده و مجهزتر در حال افزایش است. تعداد بیشتری از نصاب های فایبر سمنت برد نیاز به یادگیری نحوه نصب صحیح آن نسبت به قبل دارند. از بسیاری جهات، نصب فایبر سمنت شبیه به نصب سایدینگ چوبی است، اما تفاوت هایی وجود دارد که برای نصب صحیح آن باید برطرف شود. با این حال، منحنی یادگیری آسان است، و متوجه خواهید شد که با تمرین می توانید فایبر سمنت برد را به سرعت و آسانی مانند سایر موادی که قبلا با آن کار کرده اید، نصب کنید. نیمی از هزینه فایبر سمنت برد ، نیروی کار است، بنابراین می توانید هزاران ریال با نصب صحیح آن صرفه جویی کنید.

فایبر سمنت برد پس از رنگ آمیزی با چوب یکسان به نظر می رسد. هنگامی که می خواهید نمای کلاسیک چوبی را همراه با دوام مادام العمر داشته باشید، فایبر سمنت برد ممکن است بهترین انتخاب شما باشد. فایبر سمنت برد فایبرگلاس کامپوزیت ساخته شده از سیمان پرتلند، سیلیس و الیاف چوب است. فایبر سمنت برد طرح چوب پس از رنگ آمیزی، تقریباً شبیه به چوب به نظر می رسد. آن در سبک‌ها و عرض‌های مختلف، هم صاف و هم بافت چوبی موجود است، علاوه بر این، بسیار مقاوم در برابر پوسیدگی و حشرات است، نمی سوزد و به زیبایی رنگ می کند.

نکات مهم در اجرای فایبر سمنت برد

نکات مهم در اجرای فایبر سمنت برد

نحوه نصب سایدینگ فایبر سمنت

برش فایبر سمنت برد

در صورت امکان، تخته های فایبر سمنت را وارونه ببرید تا تمیزترین خطوط را به دست آورید. مانند تمام سایدینگ هایی که گرد و غبار تولید می کنند، بهترین روش استفاده از  ماسک های ضد گرد و غبار و ابزارهایی است که میزان گرد و غبار تولید شده هنگام برش سایدینگ را به حداقل می رساند. حتی ابزارهایی وجود دارند که امکان نصب بدون گرد و غبار را فراهم می کنند.

پرایم و رنگ آمیزی فایبر سمنت برد

تخته های فایبر سمنت را می توان به صورت آماده برای نصب در طیف وسیعی از رنگ ها و لکه های زیبا خریداری کرد. یا می توانید آنها را در محل آماده کرده و رنگ کنید. از هر روشی که استفاده می کنید، قبل از نصب فایبر سمنت برد باید تمام انتهای بریده شده سایدینگ را با رنگ لاتکس بپوشانید. به طور معمول، این کار در اره توسط شخصی که سایدینگ را برش می دهد انجام می شود. می توان آن را بلافاصله نصب کرد.

نکات مهم در اجرای فایبر سمنت برد

نکات مهم در اجرای فایبر سمنت برد

از ابزارهای نصب توصیه شده استفاده کنید

هر مرحله و متریالی که در حین کار سایدینگ شما استفاده می شود طوری طراحی شده است که با هم کار کنند تا برای سال های آینده خانه ای زیبا و پایدار به شما بدهند. شما هرگز نباید سعی کنید حتی کوچکترین مواد مانند میخ و تراش را نیز گوشه دهید. انجام این کار می تواند تا حد زیادی بر ظاهر سایدینگ فایبر سمنت شما تأثیر بگذارد.

نحوه نصب سایدینگ فایبر سمنت برد

  1. مانند بسیاری از سایدینگ ها، هنگام استفاده از یک برنامه سنتی و افقی، تخته های فیبر سمنت را از پایین به بالا نصب می کنید. شما با یک نوار استارتر با سوراخ‌هایی شروع می‌کنید که به رطوبت اجازه می‌دهد به راحتی از آن خارج شود. شما به یک مجوز از درجه نیاز دارید که یا از دستورالعمل‌های نصب یا کدهای ساختمان محلی (هر کدام بیشتر باشد) پیروی کند. سپس گوشه فایبر سمنت برد و تریم پنجره خود را نصب کنید.
  2. اولین دوره سایدینگ خود را ¼ اینچ زیر نوار استارتر قرار دهید و سایدینگ را به اندازه 1 اینچ از بالای سایدینگ به سمت ناودانی ها میخ کنید. از میخ های سایدینگ گالوانیزه استفاده کنید و مطمئن شوید که میخ ها حداقل 1-1/4 اینچ به داخل قاب نفوذ کنند و توصیه می شود در پشت هر مفصل لب به لب یک نوار آب چکان قرار دهید تا آب جاری شود.
  3. نصب هر دوره را ادامه دهید و مطمئن شوید که شکافی را که سازنده نیاز دارد در همه مکان‌های تزئینی مانند اطراف پنجره‌ها و درها و در لبه‌های نصب برای دریافت درزگیری ایجاد کنید. به جز عرض های بزرگتر، سایدینگ فایبر سمنت کور میخ است، یعنی میخی که سایدینگ را نگه می دارد پشت ردیف بعدی لپ سایدینگ پنهان می شود.
  4. مانند هر نصب سایدینگ دیگری، فلاش زدن بالای تمام انتهای افقی مانند بالای پنجره ها، درها و سایر برآمدگی های سایدینگ بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که بین سایدینگ و درزها مانند هر انتهای افقی، یک فاصله اینچی ایجاد کنید. هنگامی که سایدینگ به طور کامل نصب شد، شکاف های عمودی بین سایدینگ و تریم خود را درزبندی خواهید کرد.
  5. سایدینگ فایبر سمنت را می توان روی عایق فوم تا 1 اینچ نصب کرد تا زمانی که مطابق با مقررات و استانداردها باشد.
نکات مهم در اجرای فایبر سمنت برد

نکات مهم در اجرای فایبر سمنت برد

نصاب حرفه ای فایبرسمنت برد شوید

اطمینان حاصل کنید که سایدینگ را در زمانی که در حال حاضر استفاده نمی کنید صاف و پوشیده نگه دارید و به دفترچه راهنمای نصب توجه کنید. سایدینگ فایبر سمنت برد ممکن است ماده ای متفاوت از چوب یا وینیل باشد، اما نصب خوب آن دشوار و زمان بر نیست.

با کمی توجه به جزئیات، مطمئن خواهید شد که سایدینگ فایبر سمنت برد شما برای دهه های آینده دوام خواهد داشت. برای شروع نما و پوشش منازل بهتر، همین امروز سایدینگ فایبر سمنت برد را نصب کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Instagram