آیا فایبر سمنت برد گارانتی دارد؟

آیا فایبر سمنت برد گارانتی دارد؟

فهرست مطالب

گارانتی فایبر سمنت برد : آیا فایبرسمنت برد گارانتی دارد؟ از آنجایی که فایبر سمنت برد بسیار ماندگار و مقاوم در برابر آب و هوا است، دارای 30 سال گارانتی محدود است. با این حال، فایبر سمنت برد شما باید به اندازه کافی مراقبت شود تا این تضمین پیشرو در صنعت حفظ شود. فایبر سمنت برد یک محصول نوینی می باشد که مورد استقبال بسیاری از مهندسین در صنعت ساختمان سازی قرار گرفته است. همانطور که می دانید بسیاری از متریال های مورد استفاده در ساخت و ساز دارای گارانتی و ضمانت می باشند که در صورت خراب شدن طی مدت معینی می توان از خدمات پس از فروش آن استفاده کرد. با توجه به مزایای زیادی که فایبرسمنت برد دارد می خواهیم بدانیم آیا فایبر سمنت برد گارانتی دارد؟ همراه ما باشید

هنگامی که فایبرسمنت برد به درستی نصب شود، محافظت بی نظیر و طولانی مدتی را فراهم می کند که صاحبان ساختمان در همه جا به دنبال آن هستند. نمای فایبر سمنت برد شما سبک کارایی بالا خود را برای سال‌های آینده حفظ می‌کند، بنابراین می‌توانید از هر طراحی ساختمان تجاری برای طول عمر فایبر سمنت برد آن اطمینان داشته باشید.

در میان سایر شرایط، گارانتی محدود ، فایبر سمنت برد نقص یا آسیب ناشی از موارد زیر را پوشش نمی دهد:

لایه برداری از هرگونه رنگ،

لکه یا رنگ

 رشد کپک ،قارچ، باکتری یا سایر موجودات زنده

عدم نگهداری مناسب

آسیب های ناشی از نفوذ آب

آیا فایبر سمنت برد گارانتی دارد؟

آیا فایبر سمنت برد گارانتی دارد؟

فایبر سمنت برد گارانتی دارد؟

به گفته برخی از کارشناسان متخصص در این حوزه محصولات تولید شده برخی تولید کننده های فایبر سمنت برد دارای گارانتی تضمین کیفیت از بیمه می باشد . بیمه تضمین کیفیت محصول، یکی دیگر از انواع بیمه مسئولیت است و به آن بیمه مسئولیت محصول نیز گفته می شود. پوشش این بیمه نامه خسارات ناشی از مسئولیت مدنی بیمه گزار به عنوان تولید کننده و توزیع کننده و عرضه کننده در قبال کالایی که به مشتری و یا به مصرف کننده عرضه می گردد را شامل می شود.

اهمیت این بیمه نامه زمانی مشهود می باشد که خسارت های وارده ناشی از قصور در کیفیت محصول باعث وقوع خسارت های جبران ناپذیر مالی ویا جانی باشند. چون فایبر سمنت برد دارای عمر مفید 50 سال میباشد معمولا شرکت های تولید کننده آن را برای مدت طولانی گارانتی میکنند . همینطور چون فایبر سمنت برد دارای تاییدیه سازمان استاندارد و صنعت و معدن است ؛ خدمات پس از فروش و تعویض محصول در صورت مخدوش بودن و همچنین گارانتی ثبات رنگ و عدم پوسیدگی و ترک خوردگی نیز هستند.

اهمیت گارانتی فایبر سمنت برد برای مصرف کنندگان

بیمه تضمین کیفیت محصول فایبر سمنت برد حامل یک پیام واضح و روشن برای خریداران این محصول است که تولید کننده یا فروشنده از کیفیت محصول خود مطمئن است به گونه ای که یک شرکت بیمه معتبر ریسک عدم کیفیت آن را پس از بررسی های لازم پذیرفته است . لذا این پیام مثبت میتواند تاثیر مثبتی روی برند محصول ایجاد کند و به همین دلیل است که بسیاری از سازنندگان ساختمان نظرشان به سوی این محصول نوین جلب شده است. این بیمه یک پشتوانه محکم برای تولید کننده این محصول و هکچنین یک تکیه گاه ایمنی برای خریداران و مصرف کنندگان فایبر سمنت برد می باشند که با اطمینان کامل برای خرید این محصول اقدام کنند.

آیا فایبر سمنت برد گارانتی دارد؟ چون فایبر سمنت برد دارای عمر مفید 50 سال میباشد معمولا شرکت های تولید کننده آن را برای مدت طولانی گارانتی میکنند . همینطور چون فایبر سمنت برد دارای تاییدیه سازمان استاندارد و صنعت و معدن است ؛ خدمات پس از فروش و تعویض محصول در صورت مخدوش بودن و همچنین گارانتی ثبات رنگ و عدم پوسیدگی و ترک خوردگی نیز هستند

آیا فایبر سمنت برد گارانتی دارد؟

آیا فایبر سمنت برد گارانتی دارد؟

گارانتی چه تاثیری بر فروش فایبر سمنت برد دارد؟

اگر محصولات عرضه شده توسط بیمه گذار فاقد شرایط و کیفیت اعلام شده توسط بیمه گذار باشد بیمه گر با در نظر گرفتن شرایط قرارداد نسبت به جبران مسئولیت بیمه گذار حداکثر تا مبلغ محصول اقدام می نماید . به همین دلیل به این بیمه نامه به بیمه تضمین کیفیت محصول نیزگفته میشود. علاوه بر بیمه تضمین کیفیت محصول در صورتیکه بدلیل نقص یا عیب یا اشکال در محصول خسارت مالی و جانی به مصرف کنندگان یا خریداران وارد آید شرکت بیمه با توجه به شرایط قراداد خسارت های وارده را جبران خواهد کرد . با توجه به این پشتوانه عظیم فروشندگان و تولید کنندگانه با اطمینان محصول خود را وارد بازار کرده و مصرف کنندگان نیز با توجه به مزایای فایبر سمنت برد همچنین گارانتی آن نظر بسیاری از سازندگان ساختمان به سمت این محصول جلب می شود و باعث فروش بالای فایبر سمنت برد می  شود.

چه عواملی می توانند به نمای فایبر سمنت برد آسیب برسانند و شامل گارانتی می باشد؟

فایبر سمنت یکی از مقاوم ترین و با اعتماد ترین مصالح ساختمانی می باشد که در دسترس صاحب خانه ها قرار دارد. با این وجود، عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند باعث آسیب به فایبر سمنت شوند و مصرف کنندگان از گارانتی آن استفاده کنند.

نصب نادرست و ناصحیح باعث صدمه به فایبر سمنت می شود

یکی از جدی ترین مسائل و مشکلاتی که می توانند باعث آسیب رسیدن به فایبر سمنت شوند، نصب نادرست است که به ندرت تحت گارانتی هستند. اگر پیمانکار بی تجربه باشد یا برای استفاده از فایبر سمنت به خوبی آموزش ندیده باشد، می تواند خطرات و آسیب های جدی را ایجاد کند که این صدمات فورا ظاهر نمی شوند، مگر اینکه کار تمام شود و اینگونه صدمات شامل گارانتی محصول نمی باشد. به همین دلیل لازم است که صاحب خانه ها در مورد تیم پیمانکارانی که می خواهند استخدام کنند به خوبی جستجو کنند.

یکی از جدی ترین مسائل و مشکلاتی که می توانند باعث آسیب رسیدن به فایبر سمنت شوند، نصب نادرست است که به ندرت تحت گارانتی هستند.

آیا فایبر سمنت برد گارانتی دارد؟

آیا فایبر سمنت برد گارانتی دارد؟

آیا آب و هوای شدید و حوادث طبیعی می تواند بر روی فایبر سمنت تاثیر بگذارد؟

این یک واقعیت غیرقابل انکار است که حوادث طبیعی و آب و هوای شدید می تواند به خانه آسیب بزند. بسیاری از مواد نمی توانند بادهای شدید یا گرمای شدید را تحمل کنند و در طولانی مدت ساییده می شوند یا فورا آسیب می بینند. گاهی اوقات، لحظاتی پیش می آید که فایبر سمنت می تواند آسیب هایی را تحمل کند که مواد دیگر نمی توانند. فایبر سمنت یکی می تواند طوفان های شدید را تحمل کند. اگرچه نمای فایبر سمنت محافظ و انعطاف پذیر است، اما می تواند مشکلاتی برایش پیش آید. طوفان های شدید، زلزله، تگرگ یا حوادث دیگر می توانند بر روی نمای فایبر سمنت تاثیر بگذارند. این دسته از بلاهای طبیعی و وارد کردن صدمه به فایبر سمنت شامل گارانتی می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *