انواع فایبر سمنت برد سیمانی و رنگی

انواع فایبر سمنت برد سیمانی و رنگی

فهرست مطالب

انواع فایبر سمنت برد سیمانی و رنگی : فایبر سمنت برد مزایای مختلفی را برای صاحبان خانه ارائه می دهد. یکی از مهمترین مزایای فایبر سمنت برد استحکام و دوام آن است. این نوع از مصالح خانه را در برابر آسیب باد و باران محافظت می کند و حتی می تواند در برابر طوفان های سهمگین مقاومت کند. در واقع، فایبر سمنت برد در طیف وسیعی از آب و هواها از بسیاری از رقبای سایدینگ بهتر عمل می کنند. انواع فایبر سمنت برد از مشخصه های بارز ورق فایبرسمنت مقاومت در برابر رطوبت و عوامل جوی و همچنین مقامت خمشی و ضربه پذیری بالاست لذا این محصول در بخش های گسترده ای از ساختمان از جمله نمای ساختمان و همچنین دیوار های خارجی و داخلی ، سقف کاذب و کف باربر استفاده میگردد.

انواع فایبر سمنت برد سیمانی و رنگی

انواع فایبر سمنت برد سیمانی و رنگی

انواع فایبرسمنت برد

فایبر سمنت ساده

محل کاربرد : نمای ساختمان ، دیوار های داخلی و خارجی

فایبر سمنت طرح چوب

محل کاربرد : نمای ساختمان های ویلایی و شهری

انواع فایبرسمنت برد

فایبر سمنت دکوراتیو مودینا

محل کاربرد : نمای ساختمان ، دکوراسیون داخل و خارج ساختمان

محل کاربرد: سقف کاذب داخلی و خارجی ساختمان

فایبر سمنت ساده در نمای ساختمان :

از این محصول می توان در نمای ساختمان های اداری ، مسکونی و تجاری استفاده نمود طریقه نصب نمای فایبر سمنت ساده در نما به صورت درز دار انجام میپذیرد. این نوع فایبر سمنت در ابعاد و ضخامت های متفاوتی ارائه می شود که هر یک از آنها با توجه به ضخامتی که دارد در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. تضمین کیفیت محصولات از طریق انجام تست های گوناگون و تخصصی طبق استاندارد های بین المللی انجام پذیرفته است.

انواع فایبر سمنت برد سیمانی و رنگی

انواع فایبر سمنت برد سیمانی و رنگی

نمای فایبر سمنت طرح مدرن یا شمسه :

فایبر سمنت قابلیت های بالایی در نمای ساختمان دارد که میتوان از آن در نماهای لوکس تجاری بهره برد یکی از این قابلیت ها برش و خلق نماهای شمسه و مدرن توسط این محصول میباشد. فایبرسمنت طرح شمسه یکی از زیباترین متریالها برای اجرای نمای ساختمان می باشد.

فایبر سمنت ساده در دیوار داخلی و خارجی :

نصب فایبر سمنت در دیوار های داخلی و خارجی به صورت خشک Dry Wall انجام میپذیرد به صورتی که ورق های فایبر سمنت بر روی ناودانی های گالوانیزه (استاد و رانر) نصب میگردد. این نوع دیوار از خصوصیات منحصر به فردی از جمله سبک و ضد زلزله بودن ، نصب سریع و صنعتی ، طول عمر بالا ، مقاوم دربرابر رطوبت و … غیره برخوردار است.

انواع فایبر سمنت برد نما

سمنت برد طرح چوب

از فایبر سمنت برد طرح چوب میتوان در نمای ساختمان ، سقف کاذب و دکوراسیون استفاده نمود این محصول گزینه ای ایده آل برای استفاده در نمای ساختمان های ویلایی و شهری و جایگزین چوب طبیعی میباشد . فایبرسمنت طرح چوب از خانواده فایبرسمنت رنگی می باشد و محصولی بسیار مناسب برای پوشش نمای خارجی ساختمانهای مسکونی و ویلایی است.

فایبر سمنت برد دکوراتیو

این انوع فایبر سمنت برد با بهره گیری از تکنولوژی ژاپن و با روش اکسترود تولید میگردد این محصول دکوراتیو با تلفیق در نمای پروژه چهره ای منحصر به فرد به ساختمان شما میبخشد.

هدف از توليد صنعتي پانل سيمان اليافي در جهت صنعتي سازي ساختمان و دورشدن از ساخت و ساز سنتي مي باشد كه باعث حذف كارهاي اضافي شده و موجب سبك سازي ساختمان مي گردد.

انواع فایبر سمنت برد سیمانی و رنگی

انواع فایبر سمنت برد سیمانی و رنگی

فایبر سمنت طرح آجر

افزایش انتظارات برای طراحی بیرونی به همراه افزایش هزینه مصالح موجود در بازار ما را بر آن داشت تا تمام توان خود را به کار گرفته تا با ارائه فایبرسمنت طرح آجر یا پانل سیمانی طرح آجر نیاز کشور را در این زمینه براورده نموده وبار دیگر انقلابی در صنعت سبک سازی به پا کنیم. طرح آجر فایبر سمنت یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که می خواهند نمای ساختمان خود را اجری جلوه دهند. اجرای کار با این محصول سرعت را تا ۵ برابر افزایش داده و هزینه اجرای آن نیز از آجر پایین تر می باشد .

فایبرسمنت رنگی

فایبر سمنت رنگی از سیمان پرتلند ، پودر کوارتز ، الیاف سلولز ، رنگ دانه های معدنی طبیعی ، مواد ضد آب کننده و مواد معدنی تشکیل شده است .این صفحات ۱۰۰%بدون آزبست بوده و بدلیل وجود رنگدانه های طبیعی رنگ این صفحات به هیچ عنوان از بین نمی رود . به دلیل محدودیت رنگ دانه های طبیعی این صفحات در۱۰ رنگ موجود میباشد . رنگ های موجود عبارتند از قرمز ،نارنجی ، زرد، سفید ، خاکستری بسیار تیره ، خاکستری ، خاکستری روشن، قهوه ای تیره ، قهوه ای روشن ، بژ.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *